Filosofie značky Diego dalla Palma

Značka Diego dalla Palma, která vznikla v 60. letech v Itálii, je hvězdou estetických center, lázní a salonů krásy. Je spojením dlouholetých zkušeností, výzkumů a vývoje v odvětví kosmetologie a estetiky, které vytvářejí myšlenku o dlouhotrvající kráse.

Výzkumné laboratoře Diego dalla Palma, které se nacházejí v Bologni, neustále přicházejí s novými nápady a kompozicemi. Značka pracuje jen s nejlepšími surovinami té nejvyšší kvality a čistoty. Komplex ingrediencí je pečlivě vybírán a testován pro všechny produktové linie.

Výhody a klíčová slova
 
  • Kompetence a věda
  • Výzkum a inovace
  • Zkušenost, kterou v praxi ihned poznáte a oceníte
  • Produkty vysoké kvality
  • Kompaktní a kompletní linie
  • Made in Italy

Kosmetické produkty Diego dalla Palma

  • jsou bez parabenů, parafínu, minerálních olejů, ethylenglykolu, ftalátů, triclosanu nebo dalších látek, které by mohly narušit čistotu přípravků a způsobit podráždění pokožky
  • obsahují aktivní látky té nevyšší kvality, vybírány jsou především čisté, lehké a bez obsahu rozpouštědel
  • nejsou testovány na zvířatech

Proč si vybrat právě Diego dalla Palma?

  • jedinečná formule 51 + 3 HYALU COMPLEX TM zaručuje bezkonkurenční efekt ošetření, nastartování správné funkčnosti pleti, zajišťuje a udržuje její krásu
  • neustálá inovace produktů a určování trendů ve světě dermokosmetiky
  • klinicky testovaná dermokosmetika
  • značka je zapsaná do programu Responsible Care® - zodpovědná péče, dbá na bezpečnost, zdraví a ochranu životního prostředí
  • unikátní a snadno identifikovatelná image
  • elegantní design a koncept salonu
  • velmi odborná školení na kosmetické a dermatologické úrovni
  • intenzivní a praktická zaškolení obličejových masáží

Co je náš cíl?

Vrásky, dehydratace a změny citlivé nebo mastné pleti jsou jen povrchovou odpovědí. Příčina nemoci pleti je však uvnitř, na biologické úrovni: můžou za to buňky a ztráta jejich harmonie. Toxikované buňky se sníženým metabolismem a vitalitou nejsou schopny vzájemné komunikace a práce v harmonii mezi epidermis a dermis. Proto je cílem kosmetiky Diego dalla Palma buněčná detoxikace, regulace buněčného metabolismu, harmonický dialog a stimulace vitality a buněčné životnosti.

Kosmetiku Diego dalla Palma v současné době používají ty nejvyhlášenější salony a estetická centra ve více než 50 zemích světa.

O společnosti

Pevná realita Diego dalla Palma se zrodila ze spojení zkušeností, výzkumu a vývoje v odvětví parfumerie a estetiky. Rodina Venturi, vlastníci historické značky Biopoint a Intercosmo (mezinárodní lídr v odvětví profesionální vlasové kosmetiky), se v roce 1993 rozhodla prodat skupinu a získat značku Diego dalla Palma. V roce 2001 koupili značku rvb. Společnost se nachází v Castel Guelfo, v Bologni. Marketingové oddělení naleznete v Bologni a v Miláně. Výzkum a vývoj, logistika a prodej jsou situovány rovněž v Bologni.

Blázni do výzkumu

Výzkumné laboratoře Diego dalla Palma neustále přicházejí s novými nápady, kompozicemi a originálními předzvěstmi toho, co se stane běžným v blízké budoucnosti. V některých případech se to může zdát přehnané, ale vědci si sami nestanovili žádná případná omezení pro předvídání trendů, textur, prostředků a výsledků krásy. Vychází z přesvědčení, že dosažené výsledky závisí také na formulích. Značka pracuje jen s těmi nejlepšími surovinami té nejvyšší kvality a čistoty. Všechny ingredience jsou pečlivě vybírané a testované pro všechny produktové linie.