Nejčastější otázky

Musím se registrovat, abych u vás mohl/a nakoupit?
Ano, protože náš web je určen výhradně pro profesinály, musíte se pro nákup u nás zaregistrovat a zadat své IČO. Nakupovat ale lze i přes naše konzultanty pleťové a vlasové kosmetiky. Kontakt na konzultanta pro vaši oblasti najdete ZDE

Jak si můžu objednat nábytek?
Nábytek u nás můžete poptat po řádné registraci. Po jeho objednání trvá doručení obvykle 3 - 6 týdnů.

Poradíte mi s realizací salónu?
Ano, moc rádi. Pomůžeme vám váš salon vybavit nábytkem i příslušenstvím na míru vašim potřebám. Navštívit můžete i náš showroom, kde si můžete nábytek prohlédnout na vlastní oči a kde vám zhotovíme kompletní cenovou nabídku.
 
Existují nějaké drogerie či obchody, kde se dají produkty vašich značek zakoupit?
Ne tak docela. V drogeriích ani supermarketech nic z naší nabídky rozhodně nenajdete. Profesionální produkty by se na takových regálech neměly vůbec objevovat a pakliže nějaké značky hlásí něco o kvalitě, a pak je najdete na běžných pultech, s profesionalitou nebudou mít mnoho společného. Některé z produktů ale můžete koupit v partnerských kadeřnických či kosmetických salonech.

Má váš eshop výdejní místa?
Ne, ale pokud preferujete osobní odběr, můžete využít služby Uloženka - objednáte si u nás zboží a dojdete si pro něj na nejblizší výdejové místo Uloženky. O tom, že je váš balíček již na Uložence a vy si pro něj můžete zajít, budete také informováni SMS. Na mapu výdejních míst Uloženky se podívejte >>> tady <<<.

Jak se ke mně moje zboží dostane?
Využíváme služeb České pošty - Balík do ruky nebo služby Uloženka. Pro více info mrkněte  >>> sem <<<