Nejčastější otázky

Musím se registrovat, abych u vás mohl/a nakoupit?
Ano, protože náš web je určen výhradně pro profesinály, musíte se pro nákup u nás zaregistrovat a zadat své IČO. Nakupovat ale lze i přes naše konzultanty pleťové a vlasové kosmetiky. Kontakt na konzultanta vlasového programu pro vaši oblasti najdete ZDE
Kontakt na konzultanta pleťového programu pro vaši oblasti najdete ZDE.

Jak si můžu objednat nábytek?
Nábytek u nás můžete poptat po řádné registraci. Po jeho objednání trvá doručení přímo z Itálie obvykle 3 - 6 týdnů. Pro více informací se můžete obrátit na náš shoowroom v Praze viz kontakty ZDE.

Poradíte mi s realizací salónu?
Ano, moc rádi. Pomůžeme vám váš salon vybavit nábytkem i příslušenstvím na míru vašim potřebám. Navštívit můžete i náš showroom, kde si můžete nábytek prohlédnout na vlastní oči a kde vám zhotovíme kompletní cenovou nabídku.
 
Existují nějaké drogerie či obchody, kde se dají produkty vašich značek zakoupit?
Ne tak docela. V drogeriích ani supermarketech nic z naší nabídky rozhodně nenajdete. Profesionální produkty by se na takových regálech neměly vůbec objevovat a pakliže nějaké značky hlásí něco o kvalitě, a pak je najdete na běžných pultech, s profesionalitou nebudou mít mnoho společného. Některé z produktů ale můžete koupit v partnerských kadeřnických či kosmetických salonech.

Má váš e-shop výdejní místa?
Výdejní místa máme díky spolupráci se Zásilkovnou nebo Balíkovnou. Pokud s námi však spolupracujete, naši řidiči jezdí každý týden pravidelné rozvozy do krajských měst. Po domluvě s obchodní konzultantkou je samozřejmě možné doručení přímo do vašeho salonu.

Jak se ke mně moje zboží dostane?
V případě objednávky přes e-shop si můžete vybrat doručení službou České pošty - Balík Do ruky, Balík Na poštu, Balík do Balíkovny, GLS či zvolit Zásilkovnu. Pro více info mrkněte  >>> sem <<<