Kariéra
Asistent/ka exportuNáplň práce:
- komunikace s exportními zákazníky (distributory) v angličtině
- pomoc při přípravě cenových nabídek
- příprava podkladů, prezentací pro jednání v angličtině
- příprava podkladu pro marketingové materiály
- příprava dokumentace pro registraci produktů v zemích EU i mimo EU
- SŠ vzdělání
- angličtinu na úrovni B2 (slovem i písmem),
- španělština, italština výhodou
- znalost MS Office (výborná znalost PowerPoint a Excel)
- příjemné a profesionální vystupování, velmi dobré komunikační schopnosti
- samostatnost, pečlivost
- organizační schopnosti
- ochotu učit se novým věcem
- zázemí stabilní a prosperující společnosti
- odpovídající platové ohodnocení
- firemní produkty za zaměstnanecké ceny
- firemní mobilní telefon a notebook
- 4 týdny dovolené, 4 dny sickdays
- stravenkový paušál
- občerstvení na pracovišti
Místo práce: Praha 9 nebo Ústí nad Orlicí (dle výběru uchazeče)
Chcete-li být úspěšní v silné společnosti, přihlaste se prosím do výběrového řízení zasláním svého životopisu spolu s motivačním dopisem na e-mail kubatova@italystyle.cz. V případě, že váš životopis bude vyhovovat požadované pozici, budeme vás kontaktovat. Těšíme se na vaše odpovědi.